top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 385


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

تنهایی تاوان همۀ " نه " هایی است که نگفتم تا دل کسی نشکند ..

همۀ محبت هایی که زیادی هدر دادم تا دلی بدست آوردم ..

همۀ دوستت دارم های آبکی که جدی گرفتم ..

همۀ سادگی هایی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم ..

تنهایی ..

تاوان همۀ خوش بینی است که به دنیا و آدمهای این روزها داشتم ...

 



نظرات شما عزیزان:

Zahra
ساعت21:29---28 فروردين 1392
سـیگآرهــآے پـــنهـــآنـے ...



بــغــضهـــآے پـــنهـــآنـے ...



و بـــعد پنـــهــآטּ شـــבטּ پــشــتِ لبـــخــنـבےبــــزرگــــــ ...



آבҐ هـــآ رآ گــــول زבטּ !



مــثـل آب خـــورבטּ اســــت !



مــــرבمــے ڪﮧ همــیشــﮧ عــقلــشـآטּ بــﮧ چـشمــشآטּ اســــت
------------------------------
ممنون عزیزم که سرزدی


ღミ ســـِ ـیــ ـآهـ مـَــ ـشــــقـٌـــ ــミღ
ساعت16:55---28 فروردين 1392
ڪمے بـہ مـטּ برس!



من از رسیدטּ بـہ تو

פـالم פֿـوب مے‌شوב.



"ڪامرآטּ رسول زاבه"


farnazzz
ساعت14:39---27 فروردين 1392
به خودت می آیی ، یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند ، نه دستی که شانه هایت را بگیرد ، نه صدایی که قشنگ تر از باد باشد … تنهایی یعنی همین …

به غیر از اشک تنهایی چیزی تو چشمام نیست جز این سکوت تنهایی کسی همدم درد هام نیست.
شلام عجیحم ذلم واشت اتداژه ی سوللاخه جورابه مولچه شده بوشششش دوشتت دالم


Zahra
ساعت13:04---27 فروردين 1392
حوصلـﮧ خوـآندטּ ندـآرمـ!















































حوصلـﮧ نوشتـטּ ـهمـ ندـآرمـ!















































اینهمـﮧ دلتنگے نـﮧ بـــآ خوـآندטּ ڪمـ میشــود نـﮧ بـــآ نوشتـטּ















































دلمـ آغوشـِ گرمـ میخوــآـهد.


shabnam&sadegh
ساعت7:50---25 فروردين 1392
بذار خیال کنم هنوز پر از تب و تاب منی ، روزها به فکر دیدنم شبها پر از خواب منی .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com